zaterdag 23 januari 2010

Bon soir

'Procure des Missions'
Kisangani - Congo RDC
23/01/10 - 22u50 ( GMT +2 )

Bon soirée à tout le monde,

Aangezien de internetverbindingen hier zeldzaam en traag zijn, ben ik blij dat ik vanuit mijn kamer in de 'Procure des missions' toch kan profiteren van het draadloze netwerk van mijn buren in het 'Palm Beach Hotel'.
Om de vele geïnteresseerden toch een degelijke portie 'faits divers' uit Congo te verschaffen doe ik dit via moderne middelen : deze ontzettend interessante Blog.

Samengevat, hier kunnen jullie mijn escapades in het verre Kisangani dus volgen.

- ps : de eerste reisverhalen volgen direct -




1 opmerking:

  1. ha! sander ! ik heb mij geregistreerd als volger !
    rap geprobeerd en ik krijg al een vraag om een reaktie te plaatsen .Komt deze goed over ?
    Wat kan ik hiermee nu nog doen ?
    oma ligt nog naar tv te kijken en ik maar bijleren .
    zo gaan we maar . misschien hebben we nu meer kontakt dan in 'luëe' op drie kilometers afstand hé ! echt de moeite !!!

    BeantwoordenVerwijderen